Thursday, October 2, 2014

Segmen Info: Energizing Soy Protein (ESP)

Assalamualaikum readers n viewers....

Bulan nie merupakan bulan yang paling eksaited bagi umi. Nak tau kenape? Mane taknye, pagi tadi bile tau je ESP promo of the month, rase nak melompat!huhuhhu...tapi apakan daya, kalau umi melompat pun, serupe macam tak lompat, almaklum lah, badan dah berat!hikhikhik...ESP atau nama penuhnye (eceh, mcm la esp tu seorang manusia!) Energizing Soy Protein nie mmg sgt lah best dan merupakan antara salah satu produk Shaklee yang terawal dalam ranking supplemen Shaklee yang umi amalkan sejak mengandungkan Mu'adz lagi! Sebelum nie dh penah stori pasal ESP kt SINI...

ESP merupakan sejenis protein yang dihasilkan dengan kacang soya Non-GMO (non-Genitically Modified Organism) yang mana ianya diproses pada suhu yang rendah. Setiap satu canister ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya yang memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama! ESP juga merupakan satu-satunya produk yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. ESP sangat sesuai untuk semua golongan sama ada muda atau tua. Kandungan Indeks Glisemik yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai untuk pengidap kencing manis.

Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Manfaat Utama ESP ialah:
  1. Awet muda - Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain2. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada rahsia awet muda!
  2. Baik untuk hormon - kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  3. Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan penyebaran sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat.
  4. Meremajakan kulit - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, menjadikan warna kulit sekata dan berseri, memejalkan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  5. Membekalkan tenaga - Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan/ stress.
  6. Membaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan penuaan.
  7. Membaiki memori - Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan
Cadangan pengambilan: tidak melebihi 3 scoop sehari dicampur dgn minuman kegemaran atau diminum begitu sahaja!

Apa bestnye klu uollsss beli set promo ESP nie?
  • uollsss dapat beli 6 FREE 1, so total dapat 7 tin dgn harga 6 tin! best tak?
  • uollsss akan dapat rebate RM36 pada bulan berikutnya! best tak?
  • uollsss akan dpt FREE MEMBERSHIP SHAKLEE seumur hidup! best tak?
  • uollssss akan dpt beli item promo dengan harga ahli automatik dengan belian set ini! best tak?
TERSANGAT2 RUGI KLU UOLLSSS TAK GRAB SET PROMOTION NIE TAU!

So, kpd uollsss yg nak order or ade pape enquiry pasal ESP, bole helo2 hakak!

~Pengedar Shaklee Kuantan Pilihan Anda~

Yatie
ID: 1078743
call/sms/whatsapp/telegram:
0199774302
add & pm: 
FB Norhayati binti Mazlan
Like FB Page:
 Lemari Vitaminku
emel:
 yatiesams@gmail.com
COD area 
Sekitar kawasan Kuantan

Penghantaran seluruh Malaysia melalui POSLAJU



No comments:

Post a Comment