Omega Guard...Promosi November 2014!

Assalamualaikum readers...

Selamat sejahtera...

Bulan Oktober telahpun melabuhkan tirainya. Serentak dengan itu juga, maka berakhirlah "double promotion" ESP dan Mealshake yang hebat! Sebagai seorang pengedar Shaklee, peluang sebegini adalah saat yang dinanti-nantikan untuk lebih banyak berkongsi kebaikan dan manfaat produk yang dipromosikan sekaligus dapat memberikan penjimatan yang lebih kepada pelanggan-pelanggan setia ESP dan Mealshake!

Bulan November juga tidak kurang hebatnya kerana produk yang terpilih untuk bulan ini ialah Omega Guard!Omega Guard merupakan salah satu suplemen kegemaran umi sejak mula umi mengambil vitamin Shaklee waktu mengandungkan anak kedua dulu.Omega Guard nie boleh dikatakan suplemen untuk seisi keluarga kerana ianya boleh diambil oleh kanak-kanak seawal umur setahun sehinggalah kepada datuk dan nenek samada yang sihat ataupun mengalami masalah kesihatan terutama yang berkaitan dengan jantung! So, kalau uollsss nak tahu lebih banyak berkenaan dengan manfaat dan kebaikan Omega Guard, nantikan entri-entri umi yang akan datang sepanjang bulan November ni ya!




Dalam entri kali ni, umi nak terangkan dulu berkenaan asal usul Omega Guard Shaklee, supaya uollsss akan jatuh cinta dengan produk ni. Bak kata pepatah, tak kenal maka tak cinta, ye tak?hehehehee...

Apa itu Omega Guard?

Senang je, Omega Guard tu ialah sejenis minyak ikan! hehehehehe...kalau umi sebut minyak ikan mesti korang tau kan?Ha, sama lah tu, Omega Guard pun minyak ikan. Kebiasaannya yang kita tahu, minyak ikan ni supplemen untuk kanak-kanak je kan? Tapi Omega Guard sesuai untuk semua golongan tau!

So, uollsss dah dapat bayangkan macam mana tak rupa bentuk Omega Guard tu? Eh, bukan macam yang uollsss bayangkan tu...Omega Guard dalam bentuk softgel yang senang ditelan, macam gambar kat bawah nie!




Umi ingatkan bulan Oktober je ada "double promotion", rupa-rupanya bulan November pun ada promosi macam tu! Promosi Omega Guard seperti berikut:
  • BELI 6 PERCUMA 1, dan
  • BELI 2 BOTOL, DAPAT 5% DISKAUN
Ha, tengok! Shaklee dah buatkan pilihan untuk uollsss...Terpulang pada uollsss untuk pilih promo yang mana satu. Kalau tanya umi, umi akan cadangkan uollsss ambil promosi BELI 6 PERCUMA 1 tau! Nak tau kenapa? Sebabnya ialah, selain uollsss dapat berbotol-botol Omega Guard, uollsss juga akan dapat benefits lain macam nie:
  1. Sebotol Omega Guard percuma bernilai RM136
  2. Keahlian Shaklee percuma bernilai RM75 (SM)/ RM85 (SS)
  3. Rebat tunai RM32 pada bulan berikutnya!
Berbaloi-baloi tak? Uollsss buatlah pilihan dengan bijak ye! Lagi satu yang best kalau uollsss bercadang untuk membeli set mana-mana promosi, umi akan consult uollsss berkaitan dengan masalah kesihatan yang uollsss hadapi... Dun worry, CONSULTATION adalah PERCUMA ! Cuma perlu hubungi umi melalui salah satu cara kat bawah nie:


~Pengedar Shaklee Kuantan Pilihan Anda~

Yatie
ID: 1078743
call/sms/whatsapp/telegram:
0199774302
add & pm: 
FB Norhayati binti Mazlan
Like FB Page:
 Lemari Vitaminku
emel:
 yatiesams@gmail.com
COD area 
Sekitar kawasan Kuantan

Penghantaran seluruh Malaysia melalui POSLAJU

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petua Paling Best Untuk Pudarkan Parut Jerawat Yang Hitam Dan Berlubang-Lubang di Muka!

Omega Guard...Minyak Ikan Terbaik Di Dunia!

7 tips mengatasi morning sickness dengan selamat dan berkesan!