Tuesday, March 10, 2015

Cara Hilangkan Ketagihan Merokok Dengan Mudah Supaya Isteri Semakin Hari Semakin Sayang...

Assalamualaikum WBT dan Selamat Sejahtera...





Sebagaimana yang kita semua sedia maklum, merokok merupakan satu tabiat yang tidak sihat dan langsung tidak membawa apa-apa kebaikan kepada si perokok. Malah, merokok bukan sahaja mengancam kesihatan si perokok tetapi juga orang-orang yang tinggal bersama dengan perokok khususnya isteri dan anak-anak! Untuk entri kali ni, kak Y akan kongsikan bagaimanakah cara hilangkan ketagihan merokok dengan mudah supaya isteri semakin hari semakin sayang....

Sebelum tu, jom layan dulu video pengakuan seorang 'Hantu Rokok' yang mula merokok seawal usia 14 tahun dan berjaya berhenti merokok dengan cepat dan selamat!


Kak Y percaya, ramai sang suami berusaha keras untuk berhenti merokok. Seperti Hantu Rokok di dalam video di atas, di antara usaha beliau untuk berhenti merokok ialah dengan menghadiri bengkel kesihatan di klinik, menggantikan rokok sebenar dengan rokok elektrik dan juga menggunakan pelekat nikotin bagi mengurangkan ketagihan terhadap rokok! Jelas disini bahawa beliau memang serius untuk berhenti merokok sehingga sanggup ulang alik ke klinik untuk mendapatkan rawatan.

Kenapa Perlu Berhenti Merokok!

Kak Y berasa syukur sangat sebab dianugerahkan suami yang tidak merokok. Bukan mudah untuk seorang perokok berhenti merokok walaupun tahu perbuatan itu hanya mengundang kemudharatan kepada kesihatannya kelak! Dek kerana terlalu nikmat dengan hisapan dan hembusan asap rokok, perokok tegar sanggup mendedahkan diri nya dan keluarga kepada bahaya rokok. Ish..Ish...Ishhhhh...Memang tak patut kan?

Kata sayangkan isteri dan sanggup buat apa sahaja asalkan isteri bahagia, tetapi kenapa juga sanggup bahayakan kesihatan isteri sampai isteri mendapat athma gara-gara tabiat suami yang suka merokok? Sayang ke macam tu? 

Katanya lagi ayah yang penyayang dan bertanggungjawab, tapi membiarkan anak-anak terdedah kepada penyakit dengan menghidu asap basi rokok yang mengandungi nikotin yang sangat berbahaya yang boleh menyebabkan kesihatan anak terganggu! 

Bahaya untuk diri sendiri tak perlu nak sebut rasanya sebab bukan nya tak tahu yang rokok boleh sebabkan penyakit jantung, paru-paru dan juga lebih malang lagi, mati pucuk! Kesian si isteri yang baru dikahwini berangan untuk mengandungkan zuriat suami, tetapi suami pula tidak mampu untuk memenuhi keperluan tersebut!

Baca lagi bahaya rokok terhadap perokok, isteri dan anak-anak...

Vivix Penyelesaian Terbaik Bagi Perokok Tegar!

Isteri mana yang sanggup melihat suami menjadi hamba rokok kan? Bukan sahaja merbahayakan kesihatan, malah membazir wang ringgit sahaja! Merokok boleh diibaratkan seperti membakar duit. Kalau lah duit beli rokok itu disimpan dalam akaun Tabung Haji, dah boleh pegi tunaikan Haji di Mekkah satu keluarga agaknya. Bukankah lebih baik begitu?




Berbalik semula kepada Hantu Rokok dalam video di atas, beliau ada kongsikan tentang kaedah beliau berhenti merokok iaitu dengan mengamalkan Vivix Shaklee atau lebih dikenali sebagai Tonik Ajaib! Selepas mencuba Vivix, nikmat rokok yang dahulunya menjadi ketagihan, kini hilang begitu sahaja. Rokok juga dirasakan tawar dan tak sedap! Yessssssss! Bila dah hilang nikmat, jangan kata nak hisap, nak sentuh pun tak selera, ye tak?

Take Your Action Now!

Rasanya anda tidak perlu berfikir panjang lagi untuk memberikan Vivix kepada suami anda sebab umi dah paparkan testimoni live untuk meyakinkan anda bahawa Vivix mampu mengubah tabiat suami anda dan sekaligus melindungi keluarga anda dari terdedah kepada penyakit yang tidak diingini. Belum cukup yakin dengan testimoni di atas? Tak mengapa, umi kongsikan juga testimoni-testimoni lain di bawah...







Kandungan anti oksida yang tinggi dan ramuannya yang unik adalah rahsia bagaimana Vivix mampu hilangkan ketagihan merokok para suami. untuk mengetahui lebih lanjut tentang ramuan unik Vivix, anda boleh baca di sini ya! Wahai para suami, hargailah usaha isteri anda yang terlalu sayangkan anda dan mahu hidup bersama dengan lebih sihat dan bahagia sehingga ke akhir hayat. 

Kepada yang ingin dapatkan Vivix sebagai hadiah kepada suami tercinta, boleh hubungi kak Y dengan segera ya! Sekiranya anda tinggal di kawasan jajahan kak Y atau berdekatan, boleh lah kita tentukan hari dan waktu untuk penghantaran secara percuma terus ke pintu rumah anda! 


~Pengedar Shaklee Kuantan Pilihan Anda~

kak Y
ID: 1078743

call/sms/whatsapp/telegram:
0199774302

add & pm: 
FB Norhayati binti Mazlan

Like FB Page:
 Nyhealthybeautywealthy

IG:
beauty.healthy.wealthy.ny

emel:
 yatiesams@gmail.com

COD area 
Sekitar kawasan Kuantan

Penghantaran seluruh Malaysia melalui POSLAJU


~DISCLAIMER~
Segala perkongsian di dalam blog umihabibi82.blogspot.com adalah merupakan perkongsian peribadi. Segala hasil penulisan adalah melalui pembacaan dan seminar kesihatan. 
Testimoni juga dirujuk kepada pengguna asal Shaklee tanpa membuat sebarang ubahsuai.
Segala hasil penulisan dan testimoni juga bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh dan menganalisa apa jua penyakit dan masalah kesihatan.
Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan dinasihatkan untuk merujuk doktor atau pakar.



3 comments:

  1. nak pulak kalau yang merokok dekat tengah public. dengan ada anak keciknya keliling haihhhh. boleh suggest kat kengkawan yang ada usaha nak berhenti ni ;)

    ReplyDelete
  2. Info yg bagus buat mereka yang ingin berhenti merokok

    ReplyDelete
  3. Nurul ade 3 orang adik beradik lelaki dan ke3nya tidak merokok :).. orang tersayang pun tak merokok.. alhamdulillah :))

    ReplyDelete