Shaklee Independent Distributor Bagi Kawasan Batu 11 Jalan Gambang-Jaya Gading-Taman Tas-Bandar Kuantan

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah dan syukur kepada Allah SWT kerana masih diberi kesempatan dan idea untuk menulis di blog ini. Kepada yang masih tercari-cari di mana nak dapatkan suplemen Shaklee, here i am! Pengedar Sah Shaklee bagi daerah Kuantan dan daerah-daerah berdekatan (caj COD akan dikenakan bergantung kepada jarak ya)!

Siapa kak Y?

Nama kak Y Norhayati binti Mazlan, berasal dari Temerloh Pahang. Kak Y berumur 35 tahun dan kini menetap di Kuantan dan bekerja sebagai Penolong Pegawai di salah sebuah Jabatan Kerajaan di sini. 

Mula mengenali Shaklee kira-kira 5 tahun yang lalu semasa mengandungkan anak kedua kerana mengalami alahan (morning sickness) yang pada peringkat awal kehamilan. Setelah mencuba Set Hamil Shaklee, alhamdulillah tempoh mengandung 9 bulan terasa berlalu begitu cepat dan mudah! 

Kini, kak Y masih lagi pengguna setia Shaklee kerana bagi kak Y Shaklee menyediakan rangkaian suplemen yang ternyata berkesan, semulajadi dan selamat! Tujuan kak Y hanya satu, menyebarkan kebaikan Shaklee dan berkongsi pengalaman kak Y dengan orang lain!

Kenapa Perlu  Membeli Dengan Saya?

Kak Y merupakan pengedar sah Shaklee yang berdaftar dengan nombor ahli 1078743 sejak tahun 2013 sehingga ke hari ini. 

Sebagai pengedar yang sah, kami di Shaklee telah dibimbing dan dilatih untuk memberikan konsultasi tentang pengambilan dan cara pemakanan suplemen Shaklee sesuai dengan keperluan badan dan penyakit yang di alami oleh para pelanggan.  

Jadi, pelanggan yang membeli dengan kak Y akan di'guide' tentang cara pengambilan suplemen Shaklee yang betul.  

Selain daripada itu, kak Y juga menyediakan latihan/coaching secara online mahupun face-to-face kepada yang berminat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee. 

Kak Y juga menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD)  di sekitar Batu 11, Jalan Gambang-UMP-Jaya Gading-Taman Tas-Bandar Kuantan dan kawasan sekitarnya.  Selain itu, perkhidmatan kurier juga disediakan ya via Pos Laju atau GDEX! 


Bagaimana Untuk Hubungi kak Y?



Call/SMS/ WhatsApp/Telegram : 0199774302

FB: Norhayati binti Mazlan

FB page: Nyhealthybeautywealthy

Blog: umihabibi82@blogspot.com

IG: beauty.healthy.wealthy.ny


Jadi, kepada yang masih lagi tercari-cari mana nak dapatkan rangkaian produk Shaklee, boleh hubungi kak Y menggunakan mana-mana cara yang dinyata di atas ya! 

kak Y!

~DISCLAIMER~
Segala perkongsian di dalam blog umihabibi82.blogspot.com adalah merupakan perkongsian peribadi. Segala hasil penulisan adalah melalui pembacaan dan seminar kesihatan. 
Testimoni juga dirujuk kepada pengguna asal Shaklee tanpa membuat sebarang ubahsuai.
Segala hasil penulisan dan testimoni juga bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh dan menganalisa apa jua penyakit dan masalah kesihatan.
Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan dinasihatkan untuk merujuk doktor atau pakar.

















 




Comments

Popular posts from this blog

Petua Paling Best Untuk Pudarkan Parut Jerawat Yang Hitam Dan Berlubang-Lubang di Muka!

Omega Guard...Minyak Ikan Terbaik Di Dunia!

7 tips mengatasi morning sickness dengan selamat dan berkesan!